Lume, lume!

Mi-a trebuit un motiv bun să strâng ce mai mâzgălisem pe ici, pe colo şi să fac ce mi-e frică de ani de zile să fac: un blog (web log – adunătură online de idei considerate, cel puţin pentru o secundă, interesante). Scuza perfectă e concursul de recenzii organizat de SemneBune, pentru care (pentru sarsanaua de cărţi, să fiu precisă) am zis că merită să asud cu foaia în faţă (aş putea face o faptă bună şi scriu recenzia pentru concurs pe hârtie adevărată, cu stilou adevărat).

Între timp, voi arunca aici cam tot ce îmi iese in faţă şi e păcat să fie trecut cu vederea: carte bună, filme bune, plăceri simple, vin bun, muzică pe măsură. 😀 Mă pot declara, cu mâna pe inimă, o hedonistă desăvârşită. Aduc între acolade (ce paranteze mai frumoase, mai elegante există pe lumea asta?) cam tot ce trebuie încercat măcar o dată în viaţă (îmi mulţumiţi după, în cazul în care deveniţi dependenţi;) )

Să consumăm, deci, artă de dragul artei şi să savurăm plăcerea de dragul plăcerii.

A.

5 gânduri despre “Lume, lume!

Lasă un răspuns

