Ieri a murit Johnny Răducanu….

… iar astăzi am văzut pe TVR România Cultural, o emisiune realizată recent, la care era invitat. Vreau să fiu şi eu ca Johnny Răducanu când voi  avea 79 de ani. Vreau să fiu la fel de relaxată în privința vieții mele, la fel de împăcată cu bunele și relele, cuprinsă de aceeași moleșeală bătrânească a omului care și-a petrecut viața muncind cu pasiune. Vreau să pot povesti la 79 de ani că momentele mele de liniște sunt create în jurul pasiunii mele, în universul pe care imaginația mea îl poate naște.

Ieri a murit Johnny Răducanu și mi-am amintit dimineață un eveniment la care am asistat aproximativ acum 3 ani (avea 74 de ani!!) un recital susținut la Sala Palatului, alături de Ion Caramitru, care m-a determinat să îmi pară rău că sunt un om de rând, ale cărui talente limitate nu vor naște niciodată momente geniale, așa cum e cel la care am asistat.

Ieri a murit Johnny Răducanu și mi-am amintit că am avut vanitatea de a spune prietenilor că suntem născuți în aceeași zi. E drept, la 52 de ani distanță, but still!

Ieri a murit Johnny Răducanu și mi-am amintit că, de fiecare dată când un un om pe care l-am admirat și l-am respectat a murit, am avut sentimentul acut că îmbătrănesc. Pittiș, Dinică și alții, nume cu care am crescut, pe care le-am iubit. Oameni care dispar la un moment dat dintre noi și în urma cărora rămâne un gol.

Ieri a murit Johnny Răducanu…

Lasă un răspuns

