Eurovision, care este! partea a 2-a

Finaliştii de astăzi:

România

Moldova

Islanda

Ungaria

Danemarca (slavă Domnului)

Albania

Cipru

Grecia

Rusia!!!!! E o glumă???

Irlanda

I’ll be back!

A.

P.s.

Leonard Miron: am primit şi criticile şi.. ne vom conforma.

Geanina Corondan: mmmm, dacă suntem de-acord. (râzând)

Interiorul meu râde până la hemoragie. I cannot. I cannot. I cannot. (See The Ref – season 1)

3 gânduri despre “Eurovision, care este! partea a 2-a

  1. nu inteleg de ce te chinui singura, masochista mica.
    eu nu mai am cablu de cativa ani si nu iti poti inchipui cat de bine este fara mizeriile deversate de tembeliziunile locale.

  2. Cuplul Geanina & Leonard au intrat la categoria „Dumb and Dumber”, productia maxima de perle si prostioare fiind in timpul acordarii notelor.

    1. Am ajuns la concluzia că Leonard ar fi făcut o treabă mult mai bună dacă era singur. E destul de bine informat şi decent, dar Geanina, săraca Geanina, glumele nesărate, comentariile deplasate şi neprofesioniste. Slaab.

Lasă un răspuns

